- Latest in kereta dot info Malaysia :
  • Wheel Size Vs Tyre Size: Which Tyre Size Best Or Suitable For Your Sport Rim Width? – Saiz Tayar Dan Rim Sesuai
  • MOST EXPENSIVE MALAYSIA LOCAL CAR MODEL – PROTON PERDANA GRAND LIMOUSINE

    New Contribution By KDI
    Recently I have visited EON and found out the price of the Most Expensive National Local Car which is Proton Perdana Grand Limousin. The price of limousine car of Proton Perdana Grand Limousine is RM286,960.57 !!! What an expensive car. Would you buy it? It has longer body of Proton Perdana with luxury interior inside the Grand Limousine. You can get a BMW or Mercedes car with that price.
    MOST EXPENSIVE MALAYSIA LOCAL CAR MODEL - PROTON PERDANA GRAND LIMOUSINE

    MOST EXPENSIVE MALAYSIA LOCAL CAR MODEL – PROTON PERDANA GRAND LIMOUSINE ( KERETA PALING MAHAL )

    MOST EXPENSIVE MALAYSIA LOCAL CAR MODEL - PROTON PERDANA GRAND LIMOUSINE
    Please follow and like us:

    kdi

    Pecah fiber pecah gelas, sudah baca komenlah se das! Terima kasih! =) Yg benar, Brader K Majalah Kereta Malaysia - kereta info

    11 Responses

    1. azam97 says:

      proton suda silap. lebih baik dia upgrade body dlu, jgn jadi pemaleh

    2. Perotiga says:

      KERETA BUATAN MALAYSIA PUN MACAM TU PUNYA MAHAL, GILE KE!!!!!!

    3. klau dh mhl mcm tu, baik beli bmw..xpun merc..
      baru org pandang..klau setakt perdana jer, nk wat sewa org kawen pun lom tentu org nk sewa…

    4. Norman says:

      Maaf ckp,Org yang tak fikir panjang je beli keta yang umur dah meningkat tua.Lebih baik gua beli BMW je..

    5. Joko says:

      Silap2 jabatan2 kerajaan nanti kena Paksa Rela lah beli keta nih untuk Pengarah2 dan CEO depa nanti. Beli untuk sendiri belum tentu ada lagi lah..

    6. iz says:

      joko..betul gak ckp ko..sebab mcm xberbaloi beli harga mahal sgt..

    7. anwar says:

      harga rm 286000 tu lebih baik beli toyota alphard atau nissan elgrand. lebih berbaloi dan besar

    8. Joko says:

      Dia nak setaraf dengan keta Mewah jadi dia jual harga Mewah gak lah… tak gitu

    9. Niemans says:

      During Tun Mahathir era, businessmen and polititians sure thing-berebut-rebut to buy this car with the number plate 2020. Thumbs up!

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    error

    Please spread & share :)