- Latest in kereta dot info Malaysia :
  • MODIFIED HONDA CITY RS 1.0 TURBO 2020
  • PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

    New Contribution By Azlan

    PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

    I found this heavily modified toyota vios on one blog that published the picture from one of the car modifier shop or custom car workshop in Thailand. They modify with extreme exterior such as wide bodykits, scissors door, complete bodykit for vios, twin or double exhaust system, bling2 sport rims for toyota vios, carbon fiber hood, rear diffuser and the extreme spoiler for vios.

    The interior is another crazy part for their modification. Enjoy the picture here:

    PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

    EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS WITH BODYKIT FRONT VIEW :

    PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

    EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS WITH BODYKIT SIDE VIEW :

     

    PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

    EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS WITH BODYKIT REAR VIEW :

    PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

    EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS WITH INTERIOR MODIFICATION VIEW :

    PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

    EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS WITH INTERIOR MODIFICATION & AUDIO SYSTEM VIEW :

    PICTURE OF HEAVILY & EXTREMELY MODIFIED NEW TOYOTA VIOS

     

    Please follow and like us:

    kdi

    Pecah fiber pecah gelas, sudah baca komenlah se das! Terima kasih! =) Yg benar, Brader K Majalah Kereta Malaysia - kereta info

    19 Responses

    1. bahagian tayar die fail la..arc die besar sgt..
      ke die pakai tayar kecik..
      klaka plak jdnye..

    2. Anon says:

      mmg klaka.. hahaha! aku suke part dpn je.. sbb hidung dugong dh hilang! dari dulu aku terpikir kenapa xde org mod bhgn dpn bg hilang hidung tu.. akhirnye jmp gak kat sini.

    3. mat poyo says:

      wes bape hengget dia nk jual kete tu aku nk beli

    4. g-mie says:

      yurp.. aku setuju sngt.. ni 1st time aku tgk toyota dugong ini dh xde hidung pelik tu.. skng, toyota dh keluarkan toyota vios TRD.. aku ingt kn cantik, tp lbh kurang je.. masih kekal dgn hidung dugong tuh… yg pasti EXTREME modified ni, wat aku teruja arrr kan.. design ni patut toyota amik.. cuma tang tayar tu cm klakar je.. hihi~ ok.. daa~

    5. lanaskar says:

      tapi aku minat tang streng dia macam batman kalau kat malaysia kat mana ada jual yea?

    6. Norman says:

      pintu dan spoiler ok,lain2 yuks..

    7. iz says:

      Ini da mcm transformers da nh..erm..btul tu..bab tayar die failed..

    8. labu says:

      hhhhhhhhhmm,,,,,,,,,,,,,,,memang lawo,,,,,,,,,,
      tapi lowed giler,,,,,,,,,,,,
      bab bonet blkg aku berkenan,,,,,,,,,,,,,

    9. Mr.Ringgo says:

      Tahniah bro.. lu mmg kasi gempak..

    10. syafiq says:

      nak cari kat ner bodikit vios 07?

    11. mi3y90 says:

      nice ride pewwiit………………

    12. alie says:

      ok la..cun gak. juz trlalu hvy sgt. dlm die leh thn. duit pn leh thn gak. tyr nmpk mcm xbes. yg ln ok la..

    13. apa2 ajer says:

      wow.. depan ngan interior dia tambah2 bahagian kokpit memang menggugat iman aku.. hehe.. org siam punya ka?

    14. apa2 ajer says:

      stereng dia cari mana?
      depan tu memang cun gila x nampak langsng mcm Vios tapi nampak cam kereta sport lak..
      dashboard vios memang macam tu ker atau dia da modified?
      ekzos ngan sport rim pun cun.. wow memang kreatif gila.. enjin dia modified tak?

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    error

    Please spread & share :)